;-( Hari ke-4 Banjir (05-11-2010) ;-(

Jumaat, November 05, 2010

Hari ini adalah perayaan Deepavali...

Hujan turun semula di kawasan rumahku.. hatiku resah kembali... Suamiku.. masih x pulang2... Tp aku tetap redha...

Aku pun telefon suamiku untuk memaklumkan keadaan cuaca di sini.. Pesan suamiku... "Janganlah bersangka buruk" tenangkan fikiran, tumpukan pada keadaan disana.. jangan risaukan keadaan Abg disini"..
Aku akur dgn apa yang dikatakan...Aku masih dipejabat aku... tempat aku menginap selama banjir. Penduduk di sekitar kawasan Tamanku diberi penempatan di masjid tapi aku tetap di pejabatku.. untuk keselesaan anak2ku. Segala bantuan banjir seperti toto & tikar x sempat aku perolehi sebab aku tinggal berasingan dengan penempatan.

Biarlah.. mungkin ada lagi orang yang lebih memerlukannya drpd aku...

8.00am.. air mulai surut... Alhamdulillah..

4.26pm.. aku masih menunggu kepulangan suami aku... bersiap-siap untuk pergi bersihkan rumah..

0 ulasan:

About

Kongsi Resipi